Florida,USA - part 1

24. června 2014 v 16:58 | Anůše |  Na cestách
Ještě se mi chce o něčem napsat. A proto jsem se k tomu konečně odhodla, k tomu udělat tu článek o Floridě. Chybí mi to tu v rubrice Na cestách a já prostě chci aby to tu bylo. Takže jsem vytáhla svůj deník, abych přesně věděla co se který den dělo a rozhodla jsem se, že vám o této cestě napíšu.

Udělám to na více částí, jelikož toho je docela dost a pokud to budete číst, nechci vás unudit k smrti. Taky se chci omluvit za ty hrozné fotky. Fakt je mi to docela dost líto, že se většina fotek vůbec nepovedla. Měla jsem tak totiž problém dobít velkej foťák, tak jsem fotila převážně jen Panasonicem. No kvalita je děsivá, když teď na to koukám, nejraději bych se za to picla. Asi jsem taky byla moc mimo z toho co jsem zažívala a do focení jsem toho moc nedala, prostě jsem jen tak mačkala spoušť.. hlavně že těch fotek mám milion -_- nejraději bych se tam vrátila a celý to nafotila znova :D

Odlétávali jsme 21. února z německého Lipska. Let byl fakticky komplikovaný. Nejdřív nám ho v Lipsku posunuly asi o dvě hodiny. Měly jsme letěl do Amsterdamu a odtamtuď do New Yorku. Jenže po těch hodinách nám řekli, že se let zrušil, takže nám dali náhradní do Paříže, tak byly taky zmatky. Nejdřív, že pro nás není v tom letadle místo, pak, že jo, takže jsme nastoupili (bylo nás celkem 8 v naší výpravě), jenže před posledním (mojí mámou) zavřeli přepážku a že už tam není místo. Wtf. Letadlo čekalo jen na nás. Nakonec si to s mámou vyměnil náš kamarád a zůstal přes noc sám v Paříži (druhý den jsme se s ním sešli až v Miami) Z Paříže nás čekala dlouhá 8-mi hodinová cesta do báječného New Yorku. Let byl neskutečný. Letěli jsme v noci, takže noční města, no to bylo něco, noční paříž...

Tady je. Dokonalá i s Eiffelovkou. Fotka nemá na skutečnost žádnou šanci, Ve skutečnosti to bylo asi tak milionkrát hezčí! Jo fotit z letadla s foťákem nic moc, není zrovna sranda.
Ten let byl skvělý. Tak obrovským letadlem jsem ještě neletěla. Stewarti nám neustále nabízeli nějaký žrádlo :3 Naštěstí jsem seděla u okýnka vedle asijce a vedle něho nějakej plešoun. Měla jsem 8 hodin klid od máma a bráchy, jaký to poklad!

To bylo tak neskutečný! Bože já vstoupila na území Ameriky. Jak já jsem byla šťastná. Amerika, můj velký sen už od dětství!

New York! Panebože to byl vždycky můj mega sen! A já v něm byla, bohužel jen na letišti :( Jelikož jsme třista let řešili s celníkama ty blbosti aby nás pustili do země, pak jsme řešili mojí a kamošovu letenku (jelikož nám ji v Paříži nedali) a tak nám zbyly asi už jen 4 hodiny a to prostě na navštěvu města nestačí! achjo. jak já chtěla vidět noční New York... takže jsme ten zbylý čas bezďačili na letišti. Ani jsem nemohla nadčením a zklamaním spát. Chtěla jsem utíct to města. V NY jsem taky našla konečně Wi-fi! Jo mohla jsem napsat domů kámošům a hlavně mému miláčkovi.
Ten časový posun byl fakticky zvláštní. Jako kdyby jsme letěli jen 2 hodiny :D

Naše letadlo do Miami s východem slunce! :)

Přilet do Miami byl neskutečný. Najednou léto, vedro, dusno. Moře, mrakodrapy, no prostě Miami! Vylezla jsem ven a ovál mě ten teplý vzduch. Už jenom z toho jak to vypadalo na letišti jsem byla paf.

Jen co vylezu z auta, co mě nečeká. Tohle číslo už mě nějakej ten čas prostě pronásledujee..

Naše první shledání s Americkym mořem. Miami Beach.

Projeli jsme Miami a pak jsme se museli vrátit zpět na letiště. Vyzvednout našeho kamaráda, který právě přiletěl z Paříže. A dalších několik hodin jsme tam zase řešili zavazadla. Bože, už jsem myslela že mi z toho jebne. Naštěstí měl brácha sebou koloběžku tak jsme aspoň mohli jezdit na parkovišti.
Po vyřešení všech 'letištních problému' jsme se konečně vydali na cestu příč Floridou. Naší zapůjčenou károu do který jsme se všichni naskládaly, Fordem. V naší výpravě už nás bylo 11. Vydali jsme se na dlouhou cestu na sever (docela mě mrzí, že jsme v Miami nezůstali aspoň na jednu noc, když už jsem neviděla NY, tak proč ani Miami:( ) Dorazili jsme do městečka Cocoa Beach. Už byl večer a my jsme docela vysílení padli do pokojů, ještě si zašli na večeři a pak konečně po dlouhé cestě spali v posteli!

Ráno když jsme se probudili čekala nás první americká snídaně, první americká žranice! Naládovali jsme se vaflema se sirupem a výborným oříškovým kafem. Byl tu fajnový bazén.

Ještě než jsme zase vyrazili na cestu šli jsme se podívat na pláž. Normálně mlha.

Pak už jsme jen nasedli do auta a zamířili do Kennedy Space Center. Po cestě nám přes silnici občas přešla nějaká ta želva. V příkopě se občas objevil nějaký ten aligátor.

Bylo to tu fakticky zajímavý. Jen škoda, že zrovna nestartovala žádná raketa...

Po celodení návštěvě tohoto centra jsme opět nasedli do auta a vydali jsme se směr Orlando. Taky docela zajímavý město. Normálně tu byla ulice, která jsem jmenovala Paramoree, z toho jsem byla taky paf :D (Paramore - jedna z mých oblíbených hudebních skupin)

Na večeři jsme byly v Golden Croal. Neskutečný. Nesnáším fast foody, ale v tady jsem se tomu prostě vyhnout nemohla. Každej si tu zaplatí asi 12 dolarů a mohl si toho sežrat kolik si chtěl. Bylo tu všechno možný, od salátů, desertů, steaků, nejrůznějšího smaženýho masa, přiloh až po čokoládové fontány, či zmrzlinovače :3 No takhle hodně jsem se už hodně dlouho nenajedla. Nejvíc bylo pozorovat ty tlustý američany jak si najednou naberou třeba 5 talířů...

No asi to tady ukončím. Příště napíšu zase o dalších zážitcích :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Paralysia Paralysia | E-mail | Web | 24. června 2014 v 17:54 | Reagovat

No teda! Musím se přiznat, že ti závidím :D. Ale nemyslím to špatně :D. Fotky jsou super, aspoň mám představu o tom "jiném" světě. Já chci taky do USA!!

2 Anůše Anůše | Web | 25. června 2014 v 1:36 | Reagovat

[1]: jo je to tam prostě boží! :) věřím tomu, že se  tam taky jednou dostaneš ;)

3 karolinar-photography karolinar-photography | Web | 27. června 2014 v 16:29 | Reagovat

Panebože! Amerika!
Úžasné! Článek o cestování na pokračování!
Úžasné! :D

Já teď píšu na pokračování moji cestu po Anglii, která začla Belgií:) Mimochodem,, děkuji u článku za komentík:)

Dala bych si vafle, kafe, klidně i sirup:/
A dala bych si noční Paříž, celou bych ji snědla! Kecám :D ale chtěla bych to vidět, musí to být vážně skvělé:)

Já ještě nikdy letadlem neletěla, tak jsem zvědavá, kdy se mi to poštěstí:) Ty letištní zmatky fakt nezávidím, ale tak za tu ameriku to snad stálo:)
Těším se na pokračování a fotky jsou fajn!:)

4 Anůše Anůše | Web | 27. června 2014 v 18:55 | Reagovat

[3]: diky diky,i ja dekuji za komentare a urcite budu dale tvoji cestu sledovat :)

jo taky bych si to tedka dala! nocni pariz byla fakticky uzasna, nepopsatelna! kazde mesto vypada v noci kouzelneji, bajecne!

letadlo je fakticky bezvadny! doufam ze brzo poletis a take zazijes tu nadheru :) a i ty letistni zmatky za to staly! nahodou to byla i sranda, jsem dobrodruh, takze jsem i rada ze jsme si takhle zmatene zacestovali,lepsi nez aby jsme leteli primej let!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.