Tučňákovská rodina

2. dubna 2014 v 10:00 | Anůše |  První povídky
Tak a je to zase tu' Moje další stará povídka :D Tuhle jsem musela psát ještě o dost dříve než Růžu, jelikož písmo jsem psala jak prvňák, neznala jsem čárky a snad ani ani vyjmenovaný slova :D Tahle se mi tolik nelíbí jako ta předchozí a tolik mě nepobavila, Růža byla prostě nejvíc :D
A vůbec si nemusítě všímat toho, že je to naprosto nereálný, to je ta dětská fantazie :)

K téhle byla dokonce i obrázek:

Byla jednou jedna Tučňákovská rodina a ta bydlela v iglů na Antarktidě. Tatínek chodil každý den na lov a maminka se starala o domácnost a o děti. Všichni tučňáci z rodiny měli rádi Kinder čokolády. Děti každý den chodili stavět sněhuláky, sáňkovat, lyžovat a taky si vždycky nakonec záhrali koulovanou. Děti byli kluk a holka, měli také kamarády. Skoro každý den si s nimi hráli. Děti i jejich kamarádi chodili do školy a tam se učili plavat, chytat ryby a podobné věci. Oběd ze začátku dostávali, ale pak když už byly větší, někdy si museli ulovit oběd sami.

Jednoho dne se vydala tučňákovská rodina na výlet. Šli na velkou procházku kolem Černého ledovce. Tam si dali malou přestávku, každý si dal Kinder a pak se vydali dál a dál. Navštívili svého strýčka s tetou. Tetička jim nabídla teplý čaj na zajřátí a k tomu nějěké jednohubky z ryb.Když všichni dojedli a dopili čaj tak si trochu popovídali a ohřáli u ohně. A pak vyrazili zase na cestu

Šli a šli až dorazili k obrovskému ledovci, který vůbec neznali ani o něm neslyšeli. A ten ledovec vypadal jako obrovská skluzavka a tak se na něm začali všichni klouzat.

Když se vydováděli byla všem hrozná zima a najednou začala hrozná chumelenice a začal foukat hrozný vítr. Maminka řekla, že musejí rychle domů, nebo že jinak umrznou. Ale domů se nedostali, protože zabloudili, ale ať hledali cestu jak chtěli, nenašli jí. Hledali a hledali a už se začínalo stmívat. V tom zahlédly nějaké světýlko a tak šli za ním a najednou přišli k iglů, zaťukali a on jim otevřel nějaký malý tučňák. Ten tučňák zavoval na svojí maminku. Maminka přiběhla ke dveřím a začala se ptát co si přejí. Tučňáci jim řekli o tom jak se vydali na výlet a jak se ztratili a nakonec se zeptali jestli by u nich nemohli přespat, že by hnedka zase ráno šli. Ta tučňačí maminka souhlasila a pustila je dál. Zrovna vařila večeři a tak jim také dala. Oni byli rádi, jelikož už byli dost hladoví.

Když dovečeřili tak si šli malí tučňáci spolu hrát. Tahle rodina měla také dvě děti, taky kluka a holku a tak si spolu hráli. Dospělí si spolu povídali. A za chvilku řekla maminka, že už je čas jít spát.

Druhý den když se probudili, tak se nasnídali a šli hledat cestu domů. A tak hledali a ty jejich kamarádi, co u nich spali tak jim šli pomoct. Najednou spatřili svoje iglů a hned se k němu rozeběhli. Maminka pozvala jejich nové kamarády na oběd, za to že u nich mohli přespat a že jim pomohli najít jejich iglů. Všichni se najedli a malí tučňáci si zase šli hrát, tentokrát ven.

Zachvilku se už kamarádi rozhodli, že už musí domů, aby to stihli ještě za světla. Ale slíbili, že zase někdy příjdou, nebo že oni příjdou k nim.

A tak se rozloučili a skoro každý den s sobě pak chodili na návštěvy taky se chodili klouzat na ten ledovec, co tenkrát objevili, když šli na ten výlet.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Calla Calla | 2. dubna 2014 v 13:19 | Reagovat

Tak tohle je moc! :DDD Všichni tučňáci z rodiny měli rádi Kinder čokolády.  Tu větu jsem si přečetla asi třikrát a jediné co mě napadlo bylo: Počkat.. cože? :DDD Ale já jsem nepsala o nic lépe. :D

2 Anůše Anůše | Web | 2. dubna 2014 v 15:08 | Reagovat

[1]: noo, to ta fantazie ditete, asi mi zrovna hodne chutnaly a tak jsem je hnedka musela zahrnout do tveho patla matla psani :DD

3 Paralysia Paralysia | E-mail | Web | 2. dubna 2014 v 15:24 | Reagovat

Je to roztomilé :3. Já ani asi nemám nějaké "uchované" příběhy, ale vím, že jsem také něco psala. S tou Kinder čokoládou mě to pobavilo :D. Tak nějak se to tam hodilo a připomnělo mi to různé pohádky nebo reklamy s tučňáky :). Myslím, že je dost povedená na to, že jsi ji psala, když jsi byla malá :3.

4 krabiceplnapribehu krabiceplnapribehu | Web | 2. dubna 2014 v 18:03 | Reagovat

Je to brutus, já jsem rád, že jsem nic takového nenašel, asi bych u toho umřel :D

5 Anůše Anůše | Web | 2. dubna 2014 v 18:10 | Reagovat

[3]: dekuju :) ja pokazde kdyz nejaky najdu, tak me to vzdycky tak neskutecne pobavi a jsem neskutecne rada, ze i vas to aspon trochu rozesmeje :D treba to budu mit takhle i za par let s temito co pisu ted :D

[4]: diky a nahodou to je skoda :):D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.